فلش ۳۲ گیگ وریتی VERITY V813

0 تومان

در انبار موجود نیست

1

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

بدنه فلاش وریتی 32 گیگ مدل V813 از فلز ساخته شده است که باعث افزایش دوام  فلاش می شود که در برابر رطوبت، فشار، لرزش و گرد و غبار مصون است. طراحی بسیار ابتدایی و جذابی دارد. ممکن است یک حلقه کلید  فضای خالی در انتهای فلش ها وجود دارد وارد شود تا از جا افتادن آن جلوگیری کند.

رابط کاربری USB 2.0 این فلش مموری سرعت مناسب و سودمندی را برای انتقال داده ارائه می دهد. این درایو فلش ممکن است توسط هر کاربر مطابق با خواسته های خود استفاده شود و برای ذخیره تصاویر، موسیقی و مطالب خصوصی مناسب است.

فلش مموری فلش 32 گیگابایتی Verity V813 

ساختار فلزی و ضد ضربه فلش مموری VERITY V813 آن را برای بسیاری از کاربران به یک فلاش محکم و کاربردی تبدیل کرده است. علاوه بر این، این فلاش در برابر لرزش و ضربه مقاوم است و قدرت بار را افزایش می دهد. به دلیل اندازه جمع و جور و ظرفیت بالا در عین حال، درایوهای فلش در حال حاضر به یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین تجهیزات ارتقا یافته اند. به عنوان مثال، با دانلود آن با وضوح بسیار بالا بر روی یک فلش مموری 32، می توانید به راحتی و به سرعت فیلم را با خود به هر کجا که بروید حمل کنید.

درایوهای فلش با حجم کم دیگر قابل خرید نیستند. این به این دلیل است که در حال حاضر تفاوت قیمت فلش های 8 گیگابایتی و 4 گیگابایتی تنها چند هزار تومان است و در شرایط خاص فلش های 8 گیگابایتی حتی از فلش های 4 گیگابایتی هم ارزان تر هستند. علاوه بر این، درایوهای فلش 8 گیگابایتی کمی با همتاهای با ظرفیت بزرگتر خود متفاوت هستند. به همین دلایل، خرید یک فلش مموری 32 گیگابایتی یکی از بهترین گزینه های موجود برای فلش مموری است. این به این دلیل است که حجم بسیار عالی را به شما ارائه می دهد و با انواع ارزان قیمت خود تفاوت قیمتی ندارد. در نتیجه، فلش مموری VERITY V813 یک فلش مموری که بسیاری از آن استفاده مبکنند.

نوع USB 2.0 رابط کاربری فلش مموری VERITY V813 سرعت لازم را به شما می دهد. ماهیت ضدآب این اتصال باعث می‌شود که داده‌های شما در صورت خیس شدن اطلاعات از دست ندهید، با این حال، این بدان معنا نیست که USB شما ضد آب است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از قرار دادن فلاش، اتصالات را خشک کنید تا از آسیب به رایانه خود جلوگیری کنید.

ویژگی خاص این فلاش کوچک است که آن را به یک درایو انگشت شست تبدیل می کند. احتمال کمی وجود دارد که این فلش مموری به دلیل بند انگشتی بودنش کج شود. علاوه بر این،این فلش مموری دارای گارانتی مادام العمر است.

مــزایا
مــعایب