پکیج فلش ۶۴GB دیتا پلاس 21عددی

3,940,000 تومان

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

فلش ۶۴ گیگ دیتا پلاس Data+ Track

فلش مموری دیتا پلاس مدل ترک ۶۴ گیگابایت

مدل ترک 64 گیگابایت + فلش مموری
فلش ها ابزارهای زیبایی هستند که به قدری مفید هستند که عملاً هر کاربر تعدادی از آنها را برای کار خود دارد. از آنجایی که درایوهای فلش در سبک‌ها، مدل‌ها و اندازه‌های ذخیره‌سازی مختلف ساخته و تولید می‌شوند، کاربران گزینه‌های بیشتری خواهند داشت و به آن‌ها اجازه می‌دهد فلش مموری مورد نیاز خود را انتخاب و آماده کنند, فلش مموری ترک برند دیتا پلاس می تواند اطلاعات را با ظرفیت 64 گیگابایت ذخیره کند. اطلاعات حیاتی کاربران توسط این فلش بسیار محافظت می شود و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، شوک، گرد و غبار و غیره نشان داده است. Flash Data Plus اطلاعات را از طریق رابط USB 2.0 انتقال می دهد که دارای سرعت انتقال داده 480 مگابیت بر ثانیه است. برای جابجایی و حمل ساده تر، می توان یک بند به آن وصل کرد. با اتصال بند می توانید فلاش را همیشه همراه خود داشته باشید و با اتصال آن به جاسوئیچی خود از جا افتادن آن جلوگیری کنید.

فلاش های مدل ترک به اندازه کافی کوچک هستند تا مصرف کنندگان بتوانند آن را حمل کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنند. ماده فلزی بدنه نسبتاً در برابر ضربه مقاوم است و طول عمر فلاش را افزایش می دهد.

یکی از محبوب ترین فلش مموری های موجود در بازار فلش مموری ۶۴ گیگابایتی Data Plus TRACK است که در ادامه به ارزیابی آن می پردازیم. بدنه فلزی این محصول مقاومت آن را در برابر نفوذ احتمالی آب، گرد و غبار، ضربه و حتی برخورد افزایش می دهد. از آنجایی که TRACK data plus flash memory دارای رابط USB 2.0 است، اکثر سیستم عامل ها با آن سازگار هستند. در نهایت پورت داخلی این محصول خطر آسیب دیدگی و دردسر حمل درپوش را کاهش می دهد. این به همراه طراحی جذاب و قیمت مقرون به صرفه، کمک کرده است که این حافظه فلش 64 گیگابایتی دیتا + TRACK در میان علاقه مندان به حافظه های فلش محبوب شود.

مــزایا
مــعایب